De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 9-579 Wet & Dry draadloze epilator met 7 extra's inclusief een reinigingsborstel voor het gezicht op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cindy Martens 12-03-2018

Een efficiënt en comfortabel toestel

De silk-épil 9 type van Braun is een aanbeveling voor elke vrouw die graag een glad resultaat wenst te verkrijgen. Het toestel is gemakkelijk te hanteren en volgt soepel elke beweging die je maakt. Mooi megenomen is ook dat er nog enkele extra's inbegrepen zijn zoals twee extra opzet stukjes, ook een reinigingsborsteltje en opbergetui zijn aanwezig. Het meest handige extraatje is de bikinitrimmer, ideaal om mooi af te werken en vooral van toepassing op de moeilijk bereikbare plaatsen. Het epileer/scheeraparaat zelf oogt opzich heel mooi en krijgt van mij zeker een zichtbaar plaatsje in de badkamer waardoor ik hem ook sneller zal gebruiken dan een scheermesje. reeds heb ik de oksels al getest en dit onder de douche met enkel stromend water, het epileren ging pijnloos en snel. Ook de benen heb ik uitgetest weliswaar droog. Hiervoor heb ik één been boven en onder geepileerd met het massage opzetstuk en het tweede been met het huidcontactopzetstukje dat ook mijn voorkeur geniet. Deze geeft een gladder en sneller resultaat. Ik heb dit toestel gratis ontvangen, maar ik zou zo één zeker weer kopen als dit ooit moest nodig zijn. Ik hoop nog veel te genieten van deze nieuwe aanwinst.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Goed resultaat
  • Mooi design